Plan de lecții
Curs: Curs de instruire în domeniul legislație...
Autentificare
Text lesson

4. Digitalizarea documentelor în serviciu resurse umane

   Având în vedere inovațiile în managementul documentelor electronice de personal atât pentru managerii de personal, cât și pentru toți angajații unității, trebuie să fim pregătiți  că în procesul de lucru pot surveni modificri și precizări a modalității de gestiune a sistemului.

 

În viitor sistemul electronic de menegment al resurselor umane va ajuta la reducerea timpului și la optimizarea muncii cu documentele de personal din unitate.

 

O unitate este structurată în jurul documentelor, iar activitatea ei se desfăşoară prin intermediul acestor documente. Statisticile arată că o dată la cinci ani numărul de documente gestionate într-o unitate se dublează.

 

Gestionarea corectă și eficientă a documentelor este o parte componentă și esențială de administrare prudentă a riscurilor în cadrul oricărei unități și în deosebi în gestionarea resurselor umane.

 

   Un sistem bine organizat al menegmentului electronic a documentelor de personal  asigură stocarea securizată a documentelor și oferă o abordare inovativă cu privire la modul de gestiune și organizare a documentelor, reducând considerabil timpul de acces la documente precum şi modul de distribuire și modificare al acestora.